FAQ – veel gestelde vragen

Garantie: Welke garantie is van toepssing? – Op al uw aankopen is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat de producten moeten beantwoorden aan hetgeen u er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Garantie, waar kan ik een klacht indienen? Voor vragen over garantie of het indienen van een klacht over een door ons geleverd tapijt of dienstverlening kunt u met ons contact opnemen. Bij voorkeur ontvangen wij uw vraag of klacht per email (info@koremanmaastricht.nl o.v.v. ‘vraag’ of ‘klacht’) met daarin een korte beschrijving van uw vraag of klacht, en indien van toepassing de aankoopdatum van uw aankoop en uw naam en telefoonnummer. Wij zullen indien mogelijk de volgende werkdag (en uiterlijk binnen 14 dagen) contact met u opnemen. Mocht u niet tevreden zijn over de afhandeling van uw vraag of klacht, dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie van www.thuiswinkel.org. (https://www.thuiswinkel.org/consumenten-meld-een-klacht). Een vraag die hier niet bij staat? U kunt altijd via e-mail contact met ons opnemen! info@koremanmaastricht.nl

 

Waarom Koreman Maastricht
  • Goede waardering

  • Topexperts

    Onze adviseurs zijn topexperts

  • Groot assortiment

    Groot assortiment uit voorraad

  • Klantenservice

    Interieurarchitect assistentie