Levering

Meubels
1 tot 3 werkdagen na aankoop nemen wij contact met u op om een afspraak voor levering in te plannen.

Er zijn 3 mogelijkheden voor levering.
– U komt de bestelling zelf afhalen
– via een transportbedrijf – normaal gesproken is dit transportbedrijf Ben Becker
– wij komen zelf

In beginsel is de levering tot aan de eerste drempel.
In geval wij zelf komen leveren kunnen wij helpen het meubel op de plaats te zetten, wij vragen u dan wel om ervoor te zorgen dat er extra hulp aanwezig is. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade na de drempel.

De klant is niet thuis

Als de klant ondanks een afleverafspraak toch niet thuis is proberen wij de klant telefonisch te bereiken, mocht dat niet lukken nemen wij de goederen weer retour naar de zaak. De extra hierdoor ontstane kosten worden aan de klant doorberekend. De klant dient bij de afleverafspraak aan te geven of afgeven bij de buren mogelijk is.

Aflevertijdstip
– Komen wij zelf leveren dan zullen wij bij het maken van de afspraak voor levering een tijdbestek van 2 á 3 uur aangeven.
– In geval van levering door een transportbedrijf ontvangt u van ons uiterlijk een dag voor levering een mail met de gegevens van het transportbedrijf. U kunt dan op de dag van levering vanaf 8.00 uur telefonisch contact met hun opnemen. Zij kunnen u dan aangeven hoe laat ze bij u komen leveren.

Belangrijk bij afleveren meubels
Wij gaan ervan uit dat we het meubel met een dolly kunnen leveren.
In geval van levering grote meubelstukken is het belangrijk dat u ons vooraf laat weten als er belemmeringen in de doorgang zijn. Bv. Te kleine lift, trappen of kleine bochten.
Mochten er extra kosten ontstaan als u dit niet vooraf aangeeft is de klant hiervoor aansprakelijk.

Kosten voor levering
Alle producten worden gratis geleverd.

Tapijten
Tapijten worden binnen uiterlijk 2 werkdagen verzonden.

Track en Trace
Nadat wij uw tapijt verzonden hebben ontvangt u via email een track en trace link zodat u de verwachtte aankomsttijd kunt bekijken.

Menu